מצרכים ללאפה 1
חצי קופסא של קוטג 5%
ביצה
כף קמח
כף גבינה צהובה
קורט מלח
למילוי :
חסה
עגבניה
גבינה צהובה
זיתים
וכ״ו
אופן ההכנה :
1- נחמם תנור ל180 מעלות
2- בקערה נערבב יחד ביצה, קוטג, קמח, גבינה צהובה וקורט מלח לבלילה אחידה
3- על תבנית משומנת ומרופדת בניר אפיה נסדר עיגול גדול מהבלילה ונאפה ב180 מעלות 20 דקות
5- נקרר ונסדר כסנדוויץ ובתאבון
לסירטון הדרכה:

